קיסריה, ישראל

תיאור

לחברה יבואנית התמחה ביבוא, יצור, שיווק. והפצה של מוצרי צריכה ומוצרי קוסמטיקה. עולם הטיפוח והטואלטיקה
דרוש.ה מנהל.ת טרייד מרקטינג ופיתוח ערוצים
במסגרת התפקיד
- אחריות לפיתוח המכירות של מותגי החברה בערוצי מכירה ולקוחות קמעונאיים שונים, תוך מיקסום משאבי החברה,
- ניהול אנשי טרייד מרקטינג האחראים על תכנון ויישום מדיניות המבצעים, המחירים, המגוונים, הנראות ועוד בנקודות המכירה.
- ניתוח כדאיות של מבצעים למקסום הערך של הפעילות המסחרית בשוק
- ניהול וסנכרון תהליכי העבודה בממשק שבין החטיבה (השיווק) לחטיבת הסחר והמכירות
- ייזום פעילויות חדשניות בנקודת המכירה ומהלכים שיווקיים בקרב לקוחות לחיזוק שיתוף הפעולה והגדלת המכירות.
- ניהול ואחריות על אמצעי התצוגה ואלמנטים של ניראות בנקודת מכירה, בהתאמה לפי ערוץ וסוג לקוח ובהתאמה לצרכים הקטגוריאליים השיווקיים.
- הובלת מהלכים חוצי ארגון סחר, שיווק, לוגיסט

דרישות

השכלה אקדמאית - חובה
- ניסיון של 3-4 שנים בטרייד מרקטינג בעולם מוצרי הצריכה- חובה!
- ניסיון ניהולי או ניסיון בתפקיד מטה בכיר- חובה אחד מהשניים.
- ניסיון בתפקיד שיווקי או מסחרי יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה
- שליטה מלאה במחשב (כולל שליטה מלאה באקסל ו PP)
- יכולת אנליטית גבוהה - חובה
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות, רתימה והובלה, ניהול מטריציוני
- מוטיבציה, ברק בעיניים ורצון עז להצליח
- יכולות פרזנטטיביות גבוהות
- אוריינטציה עסקית מסחרית
- יכולת עבודה עצמאית
- בטחון עצמי ואסרטיביות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

בונוסים

הטבות

אחריות