קיסריה, ישראל

תיאור

לחברה יבואנית בתחום מוצרי הבריאות , הממוקמת בא.ת קיסריה דרוש/ה מנהל/ת תמיכה טכנית
במסגרת התפקיד:
ניהול מוקד תמיכת משתמשים במגוון אפליקציות, ציוד קצה וכל חומרה אחרת ברמת משתמש.
עמידה ביעדי שירות תוך שיפור מתמיד.
תפעול וניהול מוקד התמיכה והצוות העומד לרשותו בכלים ובשיטות שנקבעו ע"פ נהלי הקבוצה.
תחזוקה ורכש של ציוד קצה לרבות מחשבים, מחשבים ניידים, טאבלטים, פלאפונים וכל ציוד קצה הנמסר לעובדי החברה
לביצוע עבודתם.
אחריות על קליטה ועזיבה של עובדים בהקשר של מערכות מידע.
תקשורת ארגונית בביצוע שינויים במערכות קיימות, פריסה של מערכות חדשות או תקלות קריטיות.

דרישות


השכלה על תיכונית רלוונטית.ניסיון כמנהל /ת מוקד תמיכה טכנית בסביבת ווינדוס לפחות שנתיים - חובה!
ניסיון כמנהל /ת מוקד תמיכה טכנית בחברה המונה 200 משתמשים לפחות!
ידע וניסיון בתחום מנהלי רשת - חובה (בוגר /ת קורס רשתות).
ידע באופיס 365 Admin Center, MS Intune.
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
ידיעת השפה האנגלית (כתיבה וקריאה) ברמה טובה מאוד.


בונוסים

הטבות

אחריות